Kajsa Hillbom

Hööks - New in

Hööks nya kartalog har ju kommit, dock vet jag inte om det fanns så mycket nytt och än mindre jag blev sugen på... Men här kommer iallafall det som fångade mina ögon.
 
1.
JHs nya rid byxor är lite blandade känslor för. Dem blå är riktigt snygga medans dem röda är lite "kom och hjälp mig" varning då det röda och begea inte passar så  bra ihop enligt mig...
Sedan priset som för mig är 899:-vilket jag aldrig skulle lägga på dem tyvärr!
 
 
2.
Ponny täcket som har små smileysar, hur gullit är det inte, synd bara att det inte finns över 135cm det gör tyvärr så att bara lilla Tequila kan ha det om jag skulle skaffa det och hon har tillräckligt med fleecetäcken redan.
Dettablir ditt för 379:- inte allt för farligt utan ett helt okej pris (Normal pris)
 
3.
Sedan även schabraket var inte långt i från att det hängde med hem förutom dagen när vi var inne på Hööks men ångrade mig i sista sekund. Ska ju inte tävla på ett tag och så ska veterinärkostnaderna betalas och det vet man inte hur mycket det blir. Men det kommer sitta på mina hästar va så säkra!
Priset för detta är 269:-
 
4.
Kombi borste där det finns ett fack där du kan ha din flätnings utrustning så som flätkam, en ryckkam och 100 st gummiband, som du även får med vid köpet!
Allt det får du för 49:- vilket enligt mig är billigt för att vara hööks! (just nu kan du få den för 29:- om du handlar över 400:- 
 
5.
Stickade tröjor är jag svag för så inte helt konstigt att jag fastnade för denna!
Blir din för 299:- (229:- om du har barnstorlek)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: