Kajsa Hillbom

Gårdagens ridning

Nelson var först ut planen var att jag ev. Skulle hängt med på en glöggritt dem höll i stallet men den blev försenad och jag orkade helt enkelt inte vänta/ hade inte tid då mamma skulle till jobbet... Så blev ett pass på banan med en helt galen Nelson. Blev tillslut att jag plocka bort bakskydden och blir han lugn igen... Och så har har bara bestämt sig att dem inte ska sitta på...

Tequila fick ett litet lätt motions pass i paddocken på kvällen, lite mjukgörande travarbete.

Även Auto fick ett travarbete där med fokus på att ta stödet på yttertygeln samt att hon inte ska slänga upp huvudet när jag lättar i innetygeln!

Idag är det fotografering av två i stallet i den härliga snön som just nu faller! 

En av modellerna för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: