Kajsa Hillbom

Ännu än dag till ända

Då var denna dagen snart slut, katten ligger brevid mig och lille vovvis ligger och sover någonstans framför mig.

Dagen började med tandläkaren där jag tog avtryck på underkäken så om 2veckor rycket tandställningen! 

Efter det åkte jag hem myste med lille Wille någon timme, för att sedan åka till stallet och ge hästarna lunch maten. Därefter hämta mamma, där lille Wille fick gå in och hälsa på personalen och boendena, dem blev glada och alla tyckte han var så liten och söt. 

Åkte hem gjorde mat, lyssnade på vi i femman där en i stallet klass var med. Dem vann förresten! Upp till stallet mocka fixa Nelsons hovar kvälla dem och sedan åka hem. Så nu sitter jag här.

Imorgon hoppas jag jag hinner med någon häst på fm då dem ska vaccineras under dagen och det brukar bli på em/ kvällen. 

Wilse får stå för bilden även idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: