Kajsa Hillbom

Ny vecka

Denna veckan bjuder inte på så mycket, Auto, Nelson och Bugatti ska motioneras. Däremot hade Nelson dragit av sig sina skor så hans motion är lite osäker, det beror på om hovslagaren har tid att slå på dem... Så denna veckan blir det antagligen ingen träning, Då det bara är Nelson som skulle kunnat åka! Så vi får se hur det blir med den saken under dagen.
 
Annars kommer inte mycket att hända bara på Lördag när jag åker till Stockholm för att sedan på Söndag vara på Friends Arena under förmiddagen. Kommer bli roligt och ännu en ny upplevelse. Hoppas även hitta det jag ska leta efter på mässan! Försökte skriva ut kartan men det gick inte bra då det inte gick att läsa vart vilken butik var... Så planeringen om vart jag ville kolla eller rättare sagt vart jag ska besöka får helt enkelt vänta....
 
Hoppas er vecka blir bra, kanske ska någon av er också till Friends under helgen??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: