Kajsa Hillbom

Svarten

Nelson fick sig lite motion idag igen efter gårdagen med vila. Hur bra gick han inte? Jo hur bra som helst! Var lite små dumheter i början men sen gick han som en klocka i båda varven. 

Han börjar verkligen kunna samla sig ordentligt nu även i vänstervarvet och det utan större kontakt i tyglarna, så i morgon om jag får tiden att rida så byter jag tillbaka till vanliga bettet för att se om han är lika fin då!

Tecki fick lite massage och stretching av halsen, bulan vid korset hade gått ner mer idag än senast... Massagen tyckte hon iallafall var skönt, hon blev verkligen hur avslappnad som det är möjligt. 

Imorgon är det jobb på em, ev kursen på fm vi får se hur jag känner imon, vill så gärna hinna med mina hästar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: