Kajsa Hillbom

Slå ut, Ring in

Om bara någa timmar börjar det nya året, 2016
 
Ett år jag hoppas på mera medvid i seglet och måga fina dagar med mina bästa vänner, hästarna! Vare sig det är hemma eller på tävlingsbanorna!
 
Detta året har varit ett år med blandade resultat, Auto har haft en stålande säsong medans Tecki har haft en mindre bra men med vissa små guldkorn! Nelson har inte hunnit med så mycket men men det han gjort har överlag varit bra, men det är mycket att jobba vidare med! Mer om detta i lite årssumering som kommer komma under början av nästa år!
 
Men annars då. Året som kommer börjas med ett veterinär besök för Tecki och Nelson. Även Auto kommer under början av året åka in för exportröngen (Ägaren som vill). Tecki vet jag att det kommer hittas fel på, just då hon markerade på böjt spår efter att hon gick omkull. Nelson får vi se, han ska bara kollas så han är fit for fight till tävlingssäsongen och om det finns någon anledning till hans väldiga oliksidighet (som böjar bli bättre)
 
Annars hoppas jag som sagt att jag ska få ha roliga stunder med alla mina kära hästar! Även fina resultat på banan när vi kommer dit. Målen sedan detta året kommer såklart varstå om inget händer som gör att detta inte kommer lyckas såklat. Nelson ska hoppa 120cm till hösten, Tecki ska även hon kunna rulla över någon 120cm men först bli friskförklad vad det nu än är för fel... Auto får vi se vad som händer med, annars var målet Falsterbo och Amatör touren där till sommaren... Bugatti får vi se vad som händer med, ev.ska han åka och mätas se om han är ponny, och ev. komma ut på någon tävling för det tycket han ändå var skoj när vi var iväg sist! Ev. även bli utlånad, men det är något tiden får utvisa, än så länge får han stå ut med mig ett tag till!
 
Som sagt kommer en årssumering antagligen i flera delar under nästa år, typ imorgon redan med första delen!
 
Har ni några mål ni vill upp nå nästa år?, kan vara både stort som litet.
 
Många år sedan nu, Teckis andra tävling....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: