Kajsa Hillbom

Träning!

Ikväll är det träning igen. Tequila är den som ska med. Blir kul efter att bara ridit massa dressyr nu i 1månad med den hårda backen. Blir dock att rida på hacket efter att hon haft sår på båda sidorna i munnen, Vet dock inte hur dem kommit dit. Inga tänder eller bettet sitter i den höjden. 
 
Så hacket får det bli, Intressant att testa hur hon är på det nu. Red ju på det i början när hon hade haft vargtänderna och då var det inte fint för fem öre. ser man på filmer tycker iallafall jag att det har som rollkur fast jag inte håller i tyglarna. 
 
Men har ju ridit på det i några dagar nu och då har det känts mycket bättre iallafall. Så vi får se hur vi tar oss igenom dagens träning och övningar, det lär bli intressant med en glad häst.
Fina zacke med flätad man och lånat schabrak... Såklart glömde man det hemma!
 
För gullig när man är liten 11år och C-ponny ryttare. Typ 3:e Lokala tävlingen eller något i den stilen :)
 
En annan sak jag tänkt på är att mina hästar oftast har öronen utåt ner dem hoppar... :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: