Kajsa Hillbom

Next Year!

nu är detta året slut och siktet är nu ställt på nästa år. Det ska laddas med allt från att Tecki ska bli kollad i framknä bakkota och rygg. allt för att hon ska hålla sig fräsh så att vår nästa säsong kan bli himelsk.
 
målen för nästa år är att jag ska debutera 120 på Thoreb där jag tänker mig att jag ska hoppa 2st på fredagen och 1 på Lördagen idagsläget iallafall:)
 
sedan under hösten tänker jag att vi även ska ha kvalat till 130 så vi kan hoppa det någon gång i sep/okt där runt...
 
Detta kommer nog bli kalas då hon blivit riktigt fin den senaste tiden.:D tack vare Otto.
 
 
 
Men nu har hon en välförskänt vila för att smälta de framsteg hon gjort. från att vara både osäker och vinglig mot hinder till att bli säker och kanske lite "för" kaxig.
från att vare svår att svänga och inte lyssna på sänklen till att svänga hyffsat och ibland riktigt bra och även vara mellan handen och skänklen när jag ber henne. Det trodde jag aldrig skulle hända så som hon var för ca ett halvår sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: