Kajsa Hillbom

Fixar och trixar

har inte skrivit här på några dagar. Skrev igår men det inlägget kom tyvärr bort.
 
Som ni ser håller jag just nu på att fixar med bloggen. Lite nyare och så. Just nu känner jag mig hyffsad klar ska bara fixa header, men för det behöver man nya bilder så det kan ta en stund. Så tills dess får ni klara er med den befintliga. 
 
Kan även medela att om ni vill ha en header kan jag fixa en någelunda okej header gratis när jag får tid till det. 
 
Ex. på header kan se ut så här:
Denna är gjord till LilleMans förra ägare till hennes nya blogg. Klicka >HÄR< för att komma till den
 
Så vill du också ha en header liknande den här? Komentera då här under eller mejla till: [email protected] så kan vi komma överens om hur den ska se ut! :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tackar :-D Din sida blev mkt bättre nu när du ändrat :-) kram

Svar: haha tack, bara en egen header som ska dit typ ;)
Kajsa

2014-01-20 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: