Kajsa Hillbom

Mockingjay - Recension

Fick en fråga om att göra en recension på Mockingjay Part1 som jag kollade på för någon vecka sedan. Blir inte den längsta och inte den bästa men ska försöka göra mitt bästa iallafall.
 
Jag har då kollat Monckingjay Part1 vilket är första delen av bok nr3 i trilogin Hungerspelen, Första är såklart "The Hungergames" och andra "Catching fire" och för att förstå MJ behöver du kollat på HG och CF innan till att börja med annars är det lite svårt att förstå vad som händer. 
 
Till Mockingjay då, Första delen av två har kommit ut och nästa kommer nästa år. Hade själv bara läst ett 20tal sidor i boken så jag visste inte mycket av vad som skulle hända. Detta gav att jag möttes många överakningar, men för mina vänner som läst blev det inte mycket sådant.
 
Filmen var riktigt bra och tror det är värt att vänta på nästa film, just för att man vill ha svar på vad som händer med huvudstaden alla Distrikt Kattnins Peeta och alla andra! Detta är helt klart en film ni borde se!!! Det är värd den tiden.. Jag lovar er! Passa på nu med Jullovet och allt bästa sättet all fördriva er tid!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: