Kajsa Hillbom

Lever Fortfarande!

Har varit riktigt dålig uppdatering den senaste tiden men har inte riktigt haft lusten till det efter att komma hem sent från skolan bara hem för attt äta och sedan direkt till stallet komma hem sent och bara gå och lägga sig direkt.
Sedan har Tecki inte varit den roligaste de senaste veckorna, Spänd, springig, inte velat tagit stöd på bettet utan flygit rätt upp i luften så fort jag tagit lite smått i munen för att få stödet jag vill ha.
Men nu har det förhoppningsvis vänt för idag var hon ruskigt fin. Hon var verkligen så Hääääääääääär fin och sökte sig värkligen till bettet och följde med fint för skänklar och allt.
 
Imorgon blir det iallafall tävling på hemma plan med första Omg av Div2. Kommer hoppa en förklass då dagens tävling bev inställd och vill gärna se om hon vill gå med bettet i mun eller om jag ska behöva byta till hacket till lagklassen. det blir iallafall 2st 1m:rar förklassen är en A/A0 så även om vi får ett gäng fel i grunden tänker jag ta Omhoppningsträning och svänga och gasa, kan lika gärna träna när man har chansen. Kommer ju starta sist som jag vet då jag ska hjälpa till klassen innan så har jag tid att hjälpa till med banbyggnaden innan jag måste stick och ta ut min lilla plutta :)
 
Sedan såg jag igår kväll att Teckis mamma är tillsalu... vill verkligen köpa henne om jag nu haft pengar och tiden till det, men som det ser ut nu har jag knappt tiden till LilleMan.
Annonsen hittar ni HÄR
 
Tyvärr han tappar de flesta muskler jag byggt upp innan jag rider nästa gång men nu har han haft ett sår som satt stopp lite smått för denna veckans ridning men idag blev riden och han är verkligen hur fin som helst för att han bara är 4år. Måste verkligen ta tag i honom nu..!!!
 
 
 
Så himla underbar hon är!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: