Kajsa Hillbom

Rodeooo igen??

 
som titlen löd blev det lite rodeo även idag på min knäppis,
"vill inte stå still, vill gå, men neej inte på denna volten" ibland blir man trött på henne men man kan inte låta bli att skratta efter...:P men det är klart man inte gör det när man sitter på, speciellt om det är som idag och man ska rida barbacka;)
men jag åkte inte av och hon lungnade sig när jag lät henne gå iväg som hon ville:P
 
Zacke gick också bra tog och kollade lite med gas och broms, bytte även bett och det gick bättre med det så nu får han gå på det ett tag...
tog även ett par språng på honom och det gick mycket bra mot slutet då bara flög han över hindrena som ingenting;D det var skönt.... men imorgon har jag tänkt att båda ska få en runda i skogen om det går som det ska.;D
 
 
vi har även kvällat dom inför kvällen och min häst är som hon är...
hade boxdörren öppen (brukar kunna ha det) och så kommer vi med maten och hon vet ju att hon kan öppna dörren och så går hon ut i gången, men det är inte roligt där så hon går in i boxen igen och ställer sig och tittar om jag kommer med hennes mat:)
en galen men ändå trevlig och rolig, haha det kan man väl säga;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: