Kajsa Hillbom

tillbaka...?

förlåt för dålig uppdatering denna vecka men haft fullt upp,
började skolan helt ny skola, helt nya klasskompisar och en helt ny dator.....macbook air:P

så nu sitter jag vid den och bloggar.

veckan som gått har varit rolig med att möta sin nya klass men också jobbig.
i Tisdags ex. gick vi runt i kalmar och letade efter 2:or som en slags tipspromenad i olika grupper.
onsdags började vi på ett protjekt som vi höll på med tills igår fredag. i grupper om 4-5st
där blev det mycket skratt mm.

jag har ju då börjat på Teknik Programmet på LarsKaggskolan i Kalmar och min klass är 30elever varav att vi är 3 tjejer:P riktigt intressant och stor skillnad då vi på fri var ca 39st varav 10 var killar:P

nu sitter jag här iallafall och tar det lungt tänkte fixa filmerna från förra helgen....mm

har tidigare idag hoppat Tecki lite grann och hon gick som en klocka hoppade 1m-110 bana typ:P...:D

imorgon laddar vi för Långasjö några mil utanför Nybro mot Tingsryd för tävling som jag efteranmäler mig till 1m, 1m blir det...

chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: