Kajsa Hillbom

Nu kör vi!

Då är Tecki "friskförklarad". Vi var i väg i dag igen till veterinären och det var ytterst lite kvar så hon blev behandlad även idag och sedan ska hon skrittas för hand en vecka sedan uppsuttet en vecka och sedan får hon joggas igång lite smått! Så himla kul, så om det går bra är vi på tävlingsbanan i maj någon gång.

Även Nelson kan jag sätta igång lite smått, så för hans del blir det mycket longering och tömkörning, annars flyger jag antagligen i luften.

Auto är på väg igång, just nu känns hon fräsch men behöver stärka sig väldigt mycket bak för att vara på samma nivå som i höstas innan det gick utför.

Även Bugatti har gått bra det senaste lite små bockningar men inget farligt men han har bättre kraft och styrka nu än tidigare så han går framåt även han. 

Så nu ska jag sätta mig och göra en riktig planering för hästarna dom jag hoppas skall kunna hållas, dock är det ju lite jobbigt när men inte vet när/om man ska jobba. För nu ska vi få bra förutsättningar inför tävlingsåret 2016


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: