Kajsa Hillbom

Just Nu

I skrivande stund har jag vilopaus eller tänka paus för vad nästa steg i städningen är. Mitt rum är snart klart men mindre detaljer som gör att jag just för tillfället måste tänka och då passar det bra med en paus helt enkelt...

Annars då ska jag snart iväg till stallet och ge hästarna lite lunch. Sedan hämta mamma på jobbet till 3. Hem äta lite och sedan stallet och rida dem som kan. Tecki ska få sig sin promenad, hon fick ju ingen igår så idag får det allt bli av!

Annars bjuder inte dagen på så mycket utan städa när det finns tid till det helt enkelt. Hoppas ni haft en bra dag hittills och att den fortsätter i samma spår.

Gårdagens födelsedagsmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: