Kajsa Hillbom

gårdagen

Fick mycket att göra igår så hann inte riktigt med bloggen, så summerar dagen lite kort innan det bär av till stallet! 

Red Nelson och Auto igår. Nelson går just nu från klarhet till klarhet, blir verkligen bättre för var dag han blir riden kan släppa tyglarna och han fortsätter i samma lugna galopp utan större problem, och detta i båda varven förut var det enbart i högervarvet! 

Auto vet jag inte riktigt vart jag har henne, känns lite som vi är tillbaka där vi var för ett år sedan ungefär, har ingen egen bärighet över huvudtaget inte heller någon styrka att trycka i från med... Men antar att det bara är att bita ihop och kämpa vidare tills vi vet vad som händer med henne...

Tecki fick följa med Auto runt byn. Bugatti vilade!

Det var dagen i kort handlade även lite igår, samt bytte ett bett på Hööks och så hade jackan jag beställt kommit! Så nu äger även jag en spooks Jacka! Dock är min helt klart snyggast.

Nepp nu väntar hästarna, mockning och sedan ridning av det X antalet jag hinner med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: