Kajsa Hillbom

Ordning

Nu börjar allt hamna på plats och hästarna ska nu igång ordentligt efter att gåttnågot på halvfart. Igår försvann alltvårt från stallet och vi är därmed klara där förutom att vi ska ha in/utsläpp och lunchning denna månaden ut. Sedan kommer all, All tid läggas på mina egna galningar helt igen.
 
Igår blev Nelson riden, han fick vara kvar i deras hage till en början då han är som han här och ser helst att han är inom lås och bom. Bara ut i fall att då. Men Han var rikitgt fin, tjurade lite men inte alls så som det brukar kunna vara så heltklart super bra. Väntade sedan på mamma som skulle öppna så vi kom ut där ifrån så jag kunde skritta av honom på asfalten. 
 
Idag har jag hunnit med Auto hon fick lite galopparbete på gamla järnvägen, samt i upp och neförsbackar. Känndes att det behövdes då hon var på tårna hela tiden medans vi gjorde i ordningen henne men när vi plockade av allt vaar hon betydligt lungnare.
 
Ska upp senare igen och för då se vilka jag hinner med. Nelson och Bugatti står högst i kurs iallafall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: