Kajsa Hillbom

Tisdag 17/11

Tisdag är det, och förmiddag bjuder på Kalmar där jag just nu väntar in mamma på ett ställe för att sedan köra vidare på några andra ärenden. Sedan är det stallet som gäller, hinner jag rida innan mamma ska jobba så står Nelson först ut med lite hoppning, får bli liknande Bugatti hoppade igår. Som för övrigt gick bra, bara lite framåtbjudning mellan hindrerna som behöver bättras på! Men det blir uteritter hela veckan fram tills Lördag! 

Tecki och Bugatti får vi se om jag hinner med, då jag behöver vila lite på em då det i natt blir Bio med mina vänner, Mockingjay part2 står på schemat då. För mig som lägger mig tidigt på kvällarna så blir det tufft men förhoppningsvis är denna filmen lika intressant som tidigare så jag håller mig vaken av spänningen!

Bugatti får stå för dagens bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: