Kajsa Hillbom

Snön glider ner

Nu på morgonen föll några små snöflingar ner från himmlen, första snön för denna vintern vi fått en skymt utav! 
 
Dagen idag består av hästarna i den mån jag hinner Bugtti,Nelson och Tecki är det ju som kan röra på sig i någon form! Så någon av dem blir det. Nelson skulle behöva komma ut i skogen, var över en vecka sedan nu han var ute sist! Tecki skulle behöva röra på kroppen så hon inte står still vilket hon gärna gör i hagen och stelnar till i rygg och knän...
 
Klockan 3 i eftermiddag börjar jag jobba ch gör detta till kl.9 ikväll så något mer än en förmiddag i stallet hinner jag inte med idag, tyvärr! 
 
Detta är väl hur min dag ser ut. Ska ni göra något speciellt idag? Vi hörs senare iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: