Kajsa Hillbom

Julaftons morgon

Idag är det den 24Dec och alla vet vi vad det innebär, inget mindre än Julen har börjat. Gårdagen gick till att köpa lite klappar, Vi har egentligen inte det men då jag tänker mig att betaa tillbaka för "gammal ost" så köpte jag något till alla. Brodern får både Jul och födelsedag då han fyller år om en vecka, alltså på Nyårsafton! 
 
Blev en liten Nelson riden också, han är lite irriterad för bettet just nu så  skulle testa att  rida på hacket men han kan verkligen inte gå på det, han har tittat lösningen för att slippa jobba så han drar ner huvudet och sticker. Inte precis det bästa alternativet precis... Speciellt inte när jag kände för att hoppa lite i form av serpentinbågar. Men Men träningsvärk fick jag allt iallafall! och han gick trots allt bättre än iförrgår!
 
Idag då ska jag när som upp till stallet försöka ta någon "julig bild" i vårt tinte så snöiga landskap! Rida lite i den mån jag hinner innan mamma ska hämtas upp på jobbet vid kl.15! Sedan är det att göra det sista innan vi åker till Farmor och äter lite Julbord!
Får helt enkelt se vad för insperation jag har till julfyndiga bilder, men någon bild måste jag allt få!
 
Men God Jul på er alla, hörs vi inte idag så hörs vi helt enkelt någon annan dag för nu ska ni ta det lugnt och ha en bra och förhoppningsvis rolig helg!
 
Tills annat erbjuds får ni dessa härliga julbilder från ca 2012. Väldens underbaraste hästar Zacke och Tecki!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: