Kajsa Hillbom

Presentation: Kajsa

Mitt namn är Kajsa Hillbom är 18år. Jag bor på Öland med Mamma, pappa och min storebror. 
 
Jag äger för tillfället 2st hästar. Tequila och Mahogny Man. Går Teknikprogramet på Gymnasiet inne i Kalmar. Efter gymnasiet är min tanke för tillfället att gå unghästutbilningen på Flyinge. 
 
Jag har ridit sedan jag var liten och satt på en häst första gången när jag endast var 2veckor. Detta på min mammas fina & underbara Lipizzaner hingst! Gick på ridskola tills jag var 11 då jag fick min första tävlingsponny och sedan har jag haft ett fåtal efter det. Är inne på min 5 häst nu. Först min lilla Shettis bedora sedan min första T.ponny  Latino och sedan min första tävlings häst Zacke och nu har jag Tequila och "LilleMan" Imellan detta har vi även fött upp som vi sedan sålt.
För tillfället har jag tävlat upp till 120cm(LA) på storhäst. Jag har utbildat alla mina egna hästar från grunden sedan början. Just därför vill jag jobba med de. 
 
Har idag även ett inridningsprotjetk "Ollie" som sedan ska säljas när han är mer ridbar och kan gå i alla gångarter.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: