Kajsa Hillbom

Dressyrtävlingen 15 November

 Ja red fram lite snabbt då minutrana tickade på lite för fort! Så blev endast lite små check och se så hon var med på mina noter och det var hon ändå får jag lov att säga!
 
Det var då programmet LA:1 vi red och vi skrapade ihop 50,79% inte precis dem bästa procenten men enligt mig gjorde hon det riktigt bra. Det ända var att hon fick för sig något, eller rättare sagt hade något som irreterade henne så hon börade ruska på huvudet oavkortat hela galoppen förutom under de förvända galopperna! Skänkelvikningarna kunde varit bättre, ryggningen gick helt klart mycket bättre än tidigre dagar!
 
Så ja även om Dommaren inte tyckte att det gick super bra, tycker jag kanske att ritten förskänade någon mer poäng, men det är ju inte jag som dömmer, och såg inte heller hur det såg ut. Men mitt ena mål har iallafall blivit avklarad och Tecki verkar ändå tycka att detta är roligt och det är ett stort plus.
 
En glad TeckTeck efter starten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: