Kajsa Hillbom

Kul att ni väl veta om mitt liv

Hejsan ser att det finns några själar som vill veta vad jag gör, eller har jag fel? Vill ni veta vad gör gör får ni ge mig tips då jag inte har någon motivation eller något mer att skiva om än vad som händer i vardagen, Rida skola, Rida ångest över skolan snart är slut, Rida. Ångest för allt som ska göras och massa massa annat!

Därför vill ni få inlägg på denna bloggen nu så får ni drösa in med förslag, för tyvärr ser jag denna bloggen som död annars, kanske kommer inlägg om jag behöver skriva av mig! vilket jag i och försäg behöver göra mycket nu men iallafall...

Så ge mig förslag nu :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fler bilder är kul!!:D

2015-05-05 @ 22:36:14
Postat av: saga

Håller med ovanstående, bilder är alltid kul! Sen är det bara att leta inspiration på andra bloggar eller hemsidor. Hoppas du får upp motivationen igen! :)

2015-05-18 @ 22:31:38
URL: http://sagapaulsson.blogg.se
Postat av: Equestrian News

Hej!
Vilken fin blogg du har :)
Efter att Ponnysanning slutat uppdatera har Equestrian News skapats och det skulle vara jättekul om du kikade in!

Ha en underbar dag, kram! :)

2015-05-31 @ 02:11:30
URL: http://equestriannews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: