Kajsa Hillbom

En vecka senare

Efter en vecka med riktiga dåliga pass på Tequila så gjord vi två mycket fina rundor på 1m i dagens P&J. 

Idag red jag verkligen som jag ska, hittade bra lägen och red något passivt och bromsade inte mer än nödvändigt. Så för dagen är jag medmänniskor nöjd över vår insatts då jag på träningen i onsdags red kasst, verkligen! 

Snart börjar tävlings säsongen drar igång, första blir Nybro där vi hoppar 1m 105cm.

Annars då. Auto går från klarhet till klarhet. Traven har verkligen blivit hur bra som helst och nu ska galoppen som även den blivit bra bli ännu bättre för trots att hon nu jobbar bra är det ändå inte tillräckligt utan hon ska bli snäppet bättre ändå! 

Nelson går när vädret tillåter vilket det just nu inte gör, tyvärr. Men annars är han ändå i en god form och växer och grodas till den stora pojken han en dag ska bli!

Det var min uppdatering för inatt. Ska kolla klart på filmen jag kollar på nu och sedan blir det sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: