Kajsa Hillbom

Upp och i väg

Snart bär det iväg till stallet .Tecki ska få röra på sin, hon är halt bak så vi ska beställa tid för veterinär, hon har en stor knyta runt korset så något sitter vid ryggen som gör det... Inte halt på rakt spår utan bara på böjt så hon slog dig ordentligt trots allt! Även Nelson får hänga med så han är fit for fight till nästa år så det ska bokas tid till båda!

I övrigt ska jag försöka hinna rida någon med Nelson var ett tag sedan nu så det skulle behövas!

Under dagen har jag jobbat, och var även en snabbis till Hööks och köpte lite grejer, så nu är det mitt paket som ska komma sen får jag inte köpa mer för denna gång så jag har råd med veterinär kostnaderna!

Den finaste lilla laman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: