Kajsa Hillbom

Lille vit

Bugatti blev idag barbacka riden tog först en runda runt byn sedan gick jag in på banan och tog lite galopp, bockade lite i början men när jag rätade på mig slutade han och rullade på fint. Att få av mig är ingen lätt match, iallafall inte på honom där sitter man som gjuten, men sen har jag ju även suttit på Tecki i 4år och hennes bockningar är värre så jag har nog någon art tacka för det!

Rensade även lite bland mina grejer, täcken, bett och några nosgrimmor och även lite transportskydd, vanliga skydd och boots. Så ni kan vänta er lite bloppis under morgondagen iallafall!

Nu kallar sägen och inväntar morgondagen där vi gör om denna dagen på nytt, ned lite små modifikationer! Ha en bra kväll/natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: