Kajsa Hillbom

GÖTEBORG 1/3!!

Blir Göteborg även för mig nu då!! Känns super åker buss tidigt på morgonen så är jag där en heldag och åker hem efter sista föreställningen. 
 
Ska mest kolla och lära mig av de stora ryttarna men såklart får man ju gå på mässan också... antar jag. Ni som varit där tidigare vad tycker ni är bäst med GHS? Har ni något tips till en antagligen vilsen stjäl? Något man kanske inte ska missa eller så? 
 
Ska iallafall kolla på ett PS-träns och ev. ett par Soft Up's i första hand, Har inte mycket pengar att gå på så får ta det jag tycker är viktigast först iallafall ;) sedan kanske ett panndband följa med, det vet man aldrig ;)
 
 
Någon av er som läser min blogg som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: