Kajsa Hillbom

Senaste starterna.

 Vad ska man säga om de senaste starterna då. Vi kan börja med superhelgen där jag hoppade 1 dag 1m och 110cm blev klasserna inte så mycket att säga förutom att vi inte kom runt banorna = utesluten i båda.
 
Åkte sedan upp till sundbyholm och riksmästerskapen 110cm i dagarna 4a var det och inledde bra med en nolla. sedan som ni vet var ju vädret inte alls roligt den veckan och som det stod på stallbacken var det ibland 37grader ingen vind eller skugga, alltså inget bra väder för tävling. Resten av helgen gick då i de gamla spåren och uteslutning blev resultaten. Dock känes hon bättre sista dagen men då var jag inte riktigt på hugget...
 
Åkte hem på Lördagen för att sedan kunna hoppa ÖM hemma på söndagen hoppade då 1m 110cm där kom vi runt med två stopp i omhoppningen, mitt fel båda gångerna. I 110 sedan sura hon för skänklarna och då tyvärr ännu en uteslutning.
 
Förra helgen alltså den 3e åkte vi till Teckis gamla hemmabana Mönsterås RK där jag valde att hoppa 90cm 1m. Nollade 90n och ett pet i 1m, Lite missförstånd oss emellan. 
 
I Fredags var det Tingsryd och V-plast som gällde 1m, 1m stod på schemat. Fick ett stopp på sista i omhoppningen (Mitt fel "igen") och ett pet i grunden i andra. Men så fin som hon var där har hon inte varit på närmare ett år. Sög på hindrena både på banan och framhoppningen.
 
Detta var de senaste tävlingarna som ni missat, Vill ni se film på några av de ovanståensde?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: