Kajsa Hillbom

LilleMan galet Fin

LilleMan har verkligen blivit galet fin den senaste tiden. Verkligen. Ibland är det till och med så att jag glömmer att han bara är fyra. 
Igår hoppades han och det blev lite gymnastik och så lite vanligt i en salig blandning. 
 
Tog tillexempelt den övningen Tyra lade ut sist. Dock en enklare variant med färre hinder och mindre hinder osv. och sedan en kryssoxer i slutet. Jäklar vad han hoppade kan jag säga 110cm klippte han som ingenting. och flera gånger var jag nära på att åka i backen. Tyvärr glömde jag ju så klart telefonen så blev ju ingen film. Men känslan kan jag leva på länge.
 
Utvecklingen går framåt!
Behöver verkligen skaffa nya bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: