Kajsa Hillbom

Nytt

Nu när det ändå är vinter tid och inte mycket till träning så kan man alltid passa på att köpa nya grejer.
 
De första som ska inhandlas nu är ju ett svart träns till Tecki. Men då är frågan vilket  ska jag köpa?
 
Funderar på ett från PS of Sweden då dem har rea just nu. Men dock är det över min budget. och finns inga svarta begangnat som säljs.
 
Eller ett Dylon diffrerence men det är också lite för dyrt. 
 
Det andra som ska inhandas är en hjälm men den vet jag ungefär precis vilken jag vill ha. Och det tredje är ett par nya stigbyglar, Vill ha säkerhetsstigbyglar med bredplatta och då är det ju bara soft upsen jag känner till.
Ni läsare kanske kan tipsa om några andra med de kraven + att det helst inte ska kosta mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: