Kajsa Hillbom

Mini Horse

Jaa här har ni då Ollie som är min lilla inridningsprojekt.
 
 
 
 
En riktigt liten söting eller hur?
Han är en New Forest Valack, 13år så han är en yngre gammling kan man säga som ingen gjort mycket med under åren...
 
Han ska då ridas in för att han ska säljas då ägaren inte kan ha kvar sina hästar och då fick jag frågan om jag kunde göra det, och som en gammal vän till familjen kan man ju inte tacka nej.
 
Och idag så satt jag på honom för första gången vilket gick bra, gick bara i grimma så hade inget att hålla mig i mer en man och sadel, men han var riktigt duktig och han blir bara bättre och bättre var dag som jag håller på med honom. kommer nog vara en kanon ponny när man fått ordning på allt skulle jag tro :)
 
(som sagt är han till salu så bara hör av er om ni skulle vara intresserade;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: