Kajsa Hillbom

Hopp, Studs hänger du med

Det var ungefär så tecki tänkte när vi red hem från en bra uteritt. Hon var ju lung så jag knappt kände av knät. Men såklart ska hon få myror i brallorna eller vad det nu va när vi gick hen så det blev... 
 
Spark, Spark, Hopp, Bock, Spark bock hopp bock.. osv från det att vi vände tills vi nästan var hemma. Så det var inte kul om vi tänker till knät. Men har man blivit av med något kilo så har man väl.
 
Annars var det iallafall en glad Tecki som kom springande till mig i hagen idag. Tur det då jag aldrig hade orkat gå längst ner i hagen och sedan tillbaka. Nu behövde jag bara gå några få meter.
 
LilleMan fick stå just då iallafall, så vi kan säga att han får vilo dag idag också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: