Kajsa Hillbom

GOTT NYTT ÅR!!!!!

Idag är det sista dagen på 2013 men även min brors födelsedag så grattis till honom!
 
Hästarna fick vila idag, Var inne i stan och köpte en ny mobli då min varit med om ett X antal olyckor och sedan har jag varit duktig med att ha haft den i 3 snart 4år så det bör jag ge mig kred för. Blev en Sony Xperia Z. Den var på julrean så kunde lika gärna passa på då. Ville haft en Z1 med hon som sålde tyckte att Z var bättre om man såg till priserna som var just nu. Men att jag fick den till samma prs som den mamma ville att jag skulle köpa då tycker jag det är helt okej. 
 
Så detta tog större delen av fm och eftesom mamma började jobba vid 14.30 så fick vi ta tiden till allt annat stallgöra. Imorgon är det därimot igång igen. Tecki ska få någon dag ut denna vecka och i helgen blir det kurs med Arnold! LÄNGTAR!!!
 
Ja snart är det bara att slänga in sig så gått som i duschen och tvätta av håret och sedan bär det av mot några släktingar där vi kommer fira in det nya året!
 
Hoppas ni får en bra kväll så ses vi nästa år! Alltså imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: