Kajsa Hillbom

Söndag

åkte dit utan att ha några förväntningar på mig eller Tecki. först tog vi ut henne för att hon skulle besiktigas och det gick ju så där milt bra eftersom dom släppte ut lektionshästarna så dom kom springandes, så hon blev ju såklart lite skraj för dom. sen lastade vi in henne i transporten igen eftersom hon inte skulle behöva komma ut förns efter 1,1/2 45min. sen gick vi för att gå banan och det såg helt ok ut förutom att jag inte gått en bana på 110cm på länge iallafall när jag ska hoppa själv. vi gick upp i fiket för det var kallt ute + att jag skulle få lite frukost:P när tävlingarna började gick vi ut för att kolla ex på olika linjer mm. och även för att det fanns vissa intressanta ryttare som man ville se:P men tiden gick ju som den brukar och det blev dags att ta ut min laddade lilla buse trots allt var hon lungnare än i lördags haha... allt gick bra på framhoppningen och ju mer tiden gick ju mer nervös blev man så man ville bara komma in på banan och göra det man skulle. detta var alltså debut i 110 för oss och jag har bara tävlat 110 2ggr tidigare och senast var för 2 år sedan så man var inte riktigt med på hur det skulle gå:P men det gick bra trots allt, men önskar att det bara var 7hinder och inte 8 som det var;( fick två bommar med oss men dom kunde lika gärna legat kvar.... men så kommer man till det sista hindret och under han dom 2st slags grindar som var väldigt läskiga och där tog det stopp för hon skulle verkligen inte över... så då blev vi uteslutna ”På Sista Hindret" det är lite surt men det hade varit mer surt om jag varit nolla ända dit:P men vi var inte de ända som fick problem där så hon är inte ensam om att tycka att det var läskigt;) FILM KOMMER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: